Oferujemy kompleksowe usługi wykończeniowe. Szpachlowanie natryskowe Malowanie natryskowe...
Oferujemy kompleksowe usługi wykończeniowe.
Szpachlowanie natryskowe
Malowanie natryskowe
Zabudowa poddaszy
Zabudowa karton gips
Suche tynki
Docieplenia
Adaptacje poddaszy
Wełna
Glazura
Inne
Zgrany zespół, szef na budowie, nowoczesne narzędzia, najnowsze technologie pracy, gwarancja, umowa, faktura VAT, zniżki na materiał i pełen profesjonalizm.
Obsługujemy budownictwo mieszkaniowe i obiekty przemysłowe. Koło, Konin, Turek, Kłodawa inne.
Wycena z możliwością zakupów materiałów przez firmę. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT. Zadzwoń i zapytaj o wolny termin!
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Malowanie elewacji domu jednorodzinnego,
Kompleksowe przygotowanie łazienki "pod klucz" w budynku mieszkalnym,
Remont kuchni (gładź szpachlowa, malowanie, podłoga, montaż mebli, ułożenie glazury),
Remont garażu (malowanie, ułożenie płytek),
Malowanie pomieszczeń w budynku jednorodzinnym (natryskowo).
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W mojej pracy najbardziej podoba mi się niezależność i możliwość samodzielnego podejmowania wyzwań. W miarę możliwości to ja decyduje o tym jak zagospodaruje swój czas. Ponadto mogę pomóc moim klientom w aranżacji i remoncie miejsca, w którym spędzają najwięcej czasu- w ich domu.
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Najlepiej jest spotkać się z osobą, której zamierzasz zlecić pracę. Poprzez mail lub rozmowę telefoniczną bardzo trudno jest dokładnie omówić zakres niezbędnych do wykonania prac. Osoba zlecająca najczęściej nie jest w stanie sama wykonań prac, które przekazuje firmie. Często też nie zdaje sobie sprawy z tego, że praca, którą chce wykonać wymaga znacznie większego wkładu finansowego, niż wcześniej zakładany. Wtedy też często dochodzi do nieporozumień między klientem, a zleceniobiorcą. Nic nie zastapi wizyty fachowca w miejscu remontu. Dzięki temu precyzyjniej można wykonać kosztorys remontu i podjąć decyzję o zakresie prac oraz określić koszty.
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Przede wszystkim chciałbym poznać opinię fachowca i skonfrontować ją z własną. Dyskusja pozwala wyjaśnić wiele nieporozumień i ułatwia komunikację na płaszczyźnie klient-zleceniobiorca. Ponadto chciałbym zapoznać się z cenami i zakresem prac jakie mieszczą się w usłudze. To bardzo ważne, ponieważ każdy fachowiec ma własny styl i sposób przygotowywania oferty dla swoich klientów,
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Gdzie zlokalizowana jest firma zleceniobiorcy?
Kiedy może zostać wykonane zlecenie i ile czasu potrzeba na jego realizację?
Jaki jest koszt zlecenia i co obejmuje zakres prac?
Czy zleceniobiorca może wystawić fakturę VAT?
W jakich godzinach może pracować fachowiec?
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Klient powinien dokładnie przemyśleć jakie prace chciałby zlecić fachowcowi, a także jakiego efektu końcowego oczekuje. Pozwoli to lepiej zaplanować prace, a także przygotować rzetelną ofertę przez fachowca. Znając zakres prac można lepiej i dokładniej oszacować koszty remontu i dostosować prace do budżetu klienta.
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Ile to będzie kosztować. Najczęstsze pytanie zadawane przez klientów i to przez telefon. Ciężko wówczas wycenić prace zwłaszcza, gdy klient nie jest jeszcze zdecydowany na remont. Zazwyczaj telefonicznie nie udzielam takich informacji. Ofertę przygotowuję po bezpłatnej wizycie u klienta.
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Nie poddaje się łatwo i nie uznaję rzeczy niemożliwych. Wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko bardzo tego pragnąć i być konsekwentny w swoich działaniach. Wytrwałość to klucz do sukcesu, a praca to podstawa, praca nad charakterem i doskonalenie swoich umiejętności.