Jesteśmy firmą TheClever, która zajmuje się remontami "pod klucz" w Warszawie już od ponad trzech...
Jesteśmy firmą TheClever, która zajmuje się remontami "pod klucz" w Warszawie już od ponad trzech lat. Mamy wiele pozytywnych opinii od klientów. Wykonaliśmy wiele remontów, pomagamy w wyborze materiałów oraz obliczamy ilość potrzebnych materiałów do remontu.
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Mieszkanie na Stefanii Sempolowskiej 3 warszawa, 50m2 , designerski remont pod klucz starego mieszkania.
Mieszkanie w Zyrardowie , 45 m2 , remont pod klucz , stan deweloperski.
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W swojej pracy najbardziej lubię spełniać marzenia klientów, robić taki remont, który będzie im się podobał przez wiele lat, z którego będą zadowoleni i w przypadku nowych remontów ponownie się do mnie zwrócą. Również lubię swoją pracę, ponieważ dzięki niej mam elastyczny grafik, jestem wolny w podejmowaniu decyzji i zapewnia mi ona dobre zarobki.
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Radziłbym tej osobie wybrać mnie, ponieważ zapewnię maksymalną jakość wykonania remontu, pomogę w wyborze i zakupie materiałów oraz zrealizuję jej wizję remontu. W razie potrzeby pomogę również znaleźć ludzi do wykonania kuchni lub kabin prysznicowych.
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
dybym był klientem, chciałbym wiedzieć o mojej profesiji, ile lat się tym zajmuję, jakie zlecenia już wykonywałem, ile czasu potrzebuję na wykonanie zamówienia oraz zobaczyć kilka zdjęć wykonanych prac.
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Jeśli klient chce znaleźć odpowiedniego dla siebie profesjonalistę, powinien zapytać, ile lat ten człowiek zajmuje się swoją profesją. Czy ma opinie od innych klientów i czy posiada zdjęcia wykonanych przez siebie prac. Ciąg dalszy nastąpi.
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Zazwyczaj klienci pytają mnie, który kolor ściany bardziej mi się podoba, ten czy ten. Odpowiadam, że ten.Klient pyta mnie, dlaczego ten? A ja mu odpowiadam, że ten bardziej mi się podoba.