Jak wiemy z codziennego doświadczenia rzeczywistość domowa bywa często okrutna i bolesna....
Jak wiemy z codziennego doświadczenia rzeczywistość domowa bywa często okrutna i bolesna. Nieznane nam siły psują nagle w salonie wspaniale świecący do tej pory żyrandol, bateria w łazience dostaje niespodziewanie kataru, sedes w toalecie zapycha sobie przełyk, z drzwi w sypialni wydostają się okrutne jęki a na dodatek sąsiad zalał nam mieszkanie...przydał by się mały remoncik. Panicznie szukamy kontaktów: do elektryka-mamy, do hydraulika-zaraz znajdziemy, do ... i tak dalej Ale chwilkę później odnajdujemy kontakt do SUPER ŚWIETLIKA który usunie wszystkie nasze udręki i to od ręki dzwoń (***) więcej na (***)
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Brak nudy i nieszablonowość. Zawsze stawiałem i stawiam na pełen profesjonalizm. Zadowolenie klientów jest dla mnie priorytetem. Nigdy nie popełniam dwa razy tego samego błędu. Lubię widzieć uśmiech zadowolenia po skończonym zleceniu na twarzy kontrahentów/klientów.
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Czym się konkretnie zajmuję. Jaki jest zakres mojej działalności. Jaki jest mój cennik. Od jak dawna prowadzę działalność. Z czym niespotykanym i zaskakującym spotkałem się na swojej ścieżce zawodowej i w jaki sposób z tego wybrnąłem. Klasyfikacja klientów i jaki klient jest najtrudniejszy.