Jesteśmy dla każdej osoby, która robi remont i szuka rzetelnej firmy. Działamy tak aby prace były...
Jesteśmy dla każdej osoby, która robi remont i szuka rzetelnej firmy. Działamy tak aby prace były wykonane szybko wedle ustaleń z klientem, oraz aby wykonanie było zgodne ze sztuką budowlaną i służyło państwu przez długie lata.
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
lubie swoja prace bo swietnie sie wpisuje w moje umiejetnosci i charakter
wymaga skrupulatnosci dokladnosci i myslenia ale nie jest monotonna
bywa bardzo tworcza a jednoczesnie trzeba byc otwartym na oczekiwania klienta
bywa bardzo zaskakujaca nie zawsze pozytywnie ale to tez jest bardzo ciekawe doswiadczenie (zwlaszcza jak klient chrakteryzuje sie skrajnie innym gustem niz ja a musimy dojsc do porozumienia)
bardzo lubie i cenie sobie w mojej pracy jej zadaniowy tryb
zadanie - jasno okreslony krotki termin realizacji - i przechodzimy do nastepnego
lubie pewien spory margines swobody i to ze moge sama sobie okreslac tempo i sposob swojej pracy byleby sie zmiescic w terminie
lubie to ze nie jestem zmuszony do tego zeby pracowac jak robot i moge sobie zrobic kilkuminutowa przerwe pomiedzy przygotowaniem druku a wyslaniem maila zeby zajrzec do internetu i przeczytac artykul zupelnie nie zwiazany z praca
byc moze wiekszosc pracodawcow bedzie tym oburzona ale naprawde widze po sobie ze moja wydajnosc (i zadowolenie z pracy) jest duzo wieksza jak robie sobie przerwy na takie male przyjemnosci niz jak pracuje ciurkiem i po kilku godzinach mam mdlosci od tego kieratu
lubie to ze pracuje samodzielnie tzn. mam kontrole nad danym zadaniem od poczatku do konca i nikt sie nie wcina w polowie mieszajac i generujac problemy
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Remont jest kosztowny, ale nie zyskowny.
Tylko jaka część z takich pieniędzy trafia z portfela zleceniodawcy do rąk ekipy budowlanej? Średniej wielkości polskie mieszkanie ma powierzchnię do 65 m2. Daje to potencjał pracy dla glazurnika (40 – 80 zł/m2), tynkarza (60 – 120 zł/m2), hydraulika oraz elektryka (po 50-100 zł za punkt) lub montera stolarki budowlanej (500 – 800 za wstawienie okna i 500 – 1100 za drzwi), czyli aż pięcioosobowej firmy. Sama robocizna pochłania od 10 do aż 30% ogólnej wartości przedsięwzięcia. To spory zysk, szczególnie że najczęściej remont wiąże się z koniecznością położenia nowych instalacji wodnych lub elektrycznych i nie dotyczy tylko samej wykończeniówki. Trzeba też mieć na uwadze, że w trakcie trwania remontu zawsze pojawiają się dodatkowe, nieprzewidziane usterki lub konieczne poprawki, które powinny być usunięte i zrobione przed dokonaniem właściwego projektu. Tego rodzaju nieplanowane prace mogą stać się kolejnym elementem dodatkowo płatnego zlecenia.
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Najważniejsze pierwsze wrażenie - bądź szybszy niż inni…
Dzięki temu, że zadbają Państwo o szybkość działania na początkowym etapie budowania relacji z Klientem, staniecie się wiodącym partnerem w procesie sprzedaży. To do Waszej Firmy będzie Klient porównywał jakość obsługi, kolejnych, ewentualnych oferentów. Jeśli zrobicie Państwo dobre pierwsze wrażenie, jest dużo większe prawdopodobieństwo, że Klient nie będzie szukał kolejnych Dostawców w ogóle.Bądź pierwszy
To, na co Klient zwraca uwagę podczas pierwszego kontaktu to:
Szybkość działania,
Miły, uprzejmy i przekonujący ton głosu,
Wiedza o oferowanych produktach i usługach,
Wiarygodność firmy, wynikająca z odpowiednio wypełnionej wizytówki firmowej w portalu (***) ,
Dbałość o dobór rozwiązań najlepszych dla Klienta, a nie dla sprzedawcy,
Wiedza o treści zapytania Klienta i o samym Kliencie.
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Przedstaw możliwe rozwiązania
Dzięki temu, że w poprzednim etapie zdiagnozowaliście Państwo potrzeby swojego Klienta, dużo łatwiej będzie przedstawić propozycję, tak, aby Klient był z niej zadowolony. Warto Klientowi pozostawić wybór rozwiązania przedstawiając więcej niż jedną propozycję.Daj wybór
Załóżmy, że Klient chce zakupić kserokopiarkę. Zależy mu na tym, aby działała szybko, drukowała do 5000 kopii w miesiącu. Wykonywała druk czarno-biały i kolorowy, w formacie A3, a także miała możliwość druku dwustronnego.
Jeśli Dostawca zacząłby opowiadać takiemu Klientowi o tym, że kserokopiarka ma możliwość druku poprzez wejście USB, posiada także wydajny kontroler EFI, a nie uwzględniłby w swojej propozycji powyższych potrzeb, to może się okazać, że pomimo jego szczerych chęci, nie zainteresuje Klienta.
Dobrą metodą na przedstawienie propozycji jest korzystanie z języka korzyści i odnoszenie się do potrzeb wyrażonych przez Klienta.
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
To Państwo są znawcami swoich produktów i usług. Jedynie Państwa Pracownik jest w stanie ustalić szczegółowe potrzeby Klienta i dobrać idealny dla niego produkt lub usługę. Państwa Klient, najprawdopodobniej szuka produktów lub usług, które – wydaje mu się – będą spełniały jego oczekiwania. Złożył w Oferteo zapytanie, o taki właśnie produkt/usługę.Wysłuchaj
Badanie potrzeb, to nic innego, jak zadanie serii pytań, które pozwolą Państwu odkryć, na czym zależy Klientowi przy realizacji zlecenia – jaki jest jego cel? Taki wywiad pozwoli Państwu zaproponować Klientowi rozwiązania zgodne z jego faktycznymi potrzebami.
Pomocne pytania:
Na jakim efekcie Panu zależy?
Co dzięki ... chciałaby Pani osiągnąć?
Czego chciałby Pan uniknąć?
Co miałby zawierać produkt ..., aby spełnił Pani oczekiwania?
Czy zależy Panu bardziej na dobrej jakości, czy na niższej cenie?