Usługi Remontowo - Wykończeniowe

Oferuję KOMPLEKSOWE REMONTY I WYKOŃCZENIA (((MIESZKANIA POD KLUCZ))) malowanie , tapety, gładzie...

Oferuję KOMPLEKSOWE REMONTY I WYKOŃCZENIA (((MIESZKANIA POD KLUCZ))) malowanie , tapety, gładzie gipsowe , adaptacje poddaszy, tynki, murowanie, elewacje,glazura,terakota,sufity podwieszane i ścianki działowe,elektryka i hydraulika,panele podłogowe,tapetowanie,montaż stolarki,I wiele innych prac...Szybko, solidnie i terminowo Zapraszam do kontaktu!

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Sufity podwieszane i ścianki działowe.Wykonanie tynku strukturalnego,silikonowego na elewacji i położenie mozaiki na fundamencie . Wymiana terakoty i glazury z uprzednim zerwaniem starej i położenie nowej. Malowanie mieszkania i tapetowanie.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Moim atutem jest czyste środowisko pracy i zadowolenie z tego co robię. Najbardziej lubię to kiedy mi wszystko wychodzi a robota idzie do przodu . W moim fachu wiem , że czasem na drodze stanie przeszkoda która zawsze potrafię jakoś obejść. Najwięcej przyjemności sprawia mi sama praca jaką wykonuję.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Z szacunkiem podchodzę do każdego klienta i wiem , że zadowolenia z wykonanej roboty jest najważniejsze. Poradziłbym to aby wybrano mnie bo do tego czasu ludzie u których pracowałem zawsze byli ze mnie zadowoleni. Warto też zwrócić uwagę na osoby które uważają się za fachowców a tak naprawdę nimi nie są.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Na pewno jednym podstawowym pytaniem było by jaki jest staż i doświadczenie. Czy są jakieś zadania którym bym nie podołał. Dlaczego to robię ? Bo to lubię i profesjonalnie podchodzę do sprawy. Ważnym pytaniem jest również czy pracę które wykonuję są proste czy trudne.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Priorytetem jest dobra atmosfera i humor . Na pewno nikt nie lubi kiedy klient jest nachalny i upierdliwy, albo wtedy gdy wie lepiej. Moim zdanie na stanowisku pracy lepiej skupić się na pracy a nie na rozmowach. Pytania powinny być jasne i konkretne.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Klient zanim podejmie się na zatrudnienie fachowca powinien wiedzieć czego chce, jak chce , kiedy chce . Największym problemem jest moment w którym wchodzimy z robotą a osoba która zleca zaczyna kombinować a może tak a może nie tak. Głównym zadaniem klienta jest dobrze przemyślany plan prac.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Usługi świadczone przez moją osobę charakteryzują się dużą wiedzą na temat budownictwa, dlatego też często doradzam klientom jakiś środków użyć aby były w 100% dobrze i mądrze użyte. Z doświadczenia wiem że dużo osób robi szybko i niedokładnie . Moje usługi są na najwyższym poziomie co stwierdzają moi klienci.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Czy jest Pan zadowolony ze swojej pracy ? Odpowiadam , że tak. Czy posiada Pan jakieś referencje? Tak Czy to co Pan wykonuje jest ciężkie do zrobienia? Doświadczenie to priorytet. Czy wykonam inną dodatkową robotę? Oczywiście , bez problemu. Jak długo potrwa remont? Zależy od zlecenia.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    To ciężka praca, wymagająca zamiłowania, cierpliwości i poświęcenia. Potrzebne jest również duże doświadczenie. Powierzchnie do malowania płatają różne figle. Potrzeba wiedzy i praktyki, żeby wiedzieć co i jak zrobić, aby efekt końcowy był właściwy. Po żmudnych i wyczerpujących przygotowaniach czas zakasać rękawy i wykonać malowanie. Trzeba mieć na to ogromny zapas sił. To nie jest praca, w której można usiąść kiedy się chce. Człowiek jest praktycznie cały dzień w ruchu. Taki cykl roboczy. Przy większych zleceniach to prawdziwy maraton.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Uważam, że moja praca powinna polegać na ciągłym samodoskonaleniu się, na uzyskiwaniu coraz lepszych efektów. Każde zlecenie jest dla mnie nowym wyzwaniem i do każdego podchodzę indywidualnie. Niestety nie wystarcza mi czasu na udział w kursach specjalistycznych, choć od dawna obiecuję sobie znaleźć na to czas. Metodą prób i błędów wypracowałem optymalne metody i techniki pracy, które sprawdzają się w 100 procentach.

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Uważam, że ceny za moje usługi nie są wygórowane. Każde dzieło wyceniam od całości lub w przypadku większych zleceń od poszczególnych pomieszczeń. Uważam, że cena za metr kwadratowy malowania nie precyzuje rzeczywistej pracy, którą należy wykonać zanim wleje się farbę do kuwety. Przeważnie dużo więcej pracy od malowania wymagają przygotowania, które dla mnie są bezdyskusyjnym priorytetem. Niestety 80 procent mojej pracy to poprawki po poprzednim wykonawcy. Mam tu na myśli źle zabezpieczone meble, podłogi, listwy, futryny itp. Z reguły wszystko muszę doczyścić i wysuszyć zanim zacznę oklejać, akrylować a następnie foliować. Dlatego samo malowanie stanowi już ten prostszy i przyjemniejszy etap. Kiedy zdejmuję taśmy i folie wszystko jest już czyste. Inwestorowi pozostaje tylko umyć szyby i przetrzeć podłogę. Reszta, włącznie z ramami okiennymi, gniazdkami, kontaktami, listwami itp. jest czysta i równo odcięta od ścian i sufitów. Często powtarzam w trakcie pracy, że sprzątam PRZED malowaniem, a nie po... :)

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Moja praca jest jednocześnie moją pasją. To prawdziwa przyjemność móc robić to co się lubi. Ma to jednak swoje minusy - często pracuję dłużej niż powinienem, co niestety odbija się na zdrowiu.