JK Jacek Kowański

Zapewniamy bezpieczeństwo prowadząc pogotowie techniczne obiektów, budynków, lokali, mieszkań,...

Zapewniamy bezpieczeństwo prowadząc pogotowie techniczne obiektów, budynków, lokali, mieszkań, domów.
Dla klienta biznesowego zajmujemy się szeroko rozumianym serwisem technicznym obiektu "facility management", a dla Klienta indywidualnego jesteśmy bardziej znani pod nazwą "Złota Rączka"

Z racji posiadanego doświadczenia i stosownych uprawnień, zakres świadczonych usług jest bardzo szeroki, jednak sprowadza się do wszystkich czynności, które mają na celu prawidłowe funkcjonowanie obiektu, budynku, lokalu czy domu.

Prowadzimy serwisy, konserwację, naprawy, przeglądy, wymiany wszystkich elementów technicznych obiektu w jego wnętrzu i otoczeniu w zakresie instalacji:

wodnej,
kanalizacyjnej,
elektrycznej,
gazowej,
klimatyzacyjnej,
niskoprądowej,
przeciwpożarowej,
alarmowej..

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Naszymi klientami są przede wszystkim osoby prywatne, z drobnymi problemami, naprawami, serwisami. Choć pracowaliśmy również dla Energetyki, Szkół, Administracji Publicznej, Politechniki Poznańskiej czy Przychodni Lekarskich. Praca poza granicami kraju też nie jest nam obca jednak preferujemy prace w odległości do 120 km.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Pomaganie klientom w z pozoru drobnych naprawach, które są jednak znacząco uciążliwe. Ten drobny grymas na twarzy klienta zwany zadowoleniem z tego że w końcu coś działa tak jak powinno.
    Lubię te drobne tematy bo poznaję mnóstwo różnorodnych ludzi. Dzięki tej pracy rozwijam bardzo szeroki zakres doświadczeń z różnymi materiałami, maszynami, urządzeniami itp.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Radzę klientom aby między innymi:
    - zastanowili się czy mają tylko jeden temat do naprawy abym wykonał za jednym razem jak najwięcej
    - czy aby na pewno chcą "TO" naprawiać - czasami naprawdę nie warto
    - pogodzić się z myślą że niestety nie będzie tanio - Tanio nie oznacza zawsze "dobrze"
    - licz się z tym że większość prac jest niestandardowa i ciężko je wycenić przez telefon, bo zawsze coś wyjdzie nieprzewidzianego.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Jakie mam doświadczenie
    Czy już to robiłem
    Czy mam odpowiedni sprzęt
    Czy mam odpowiednie kwalifikacje
    Czy mam odpowiednie UPRAWNIENIA
    Jak szybko reaguję na wezwanie
    Czy można mieć abonament na to że w np. 24 godziny przyjadę na wezwanie
    Ilu mam ludzi

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    1. Czy już Pan to robił?
    2. Czy ma Pan stosowne uprawnienia?
    3. Czy ma Pan stosowne doświadczenie?
    4. Czy może Pan pokazać swoje realizacje?
    5. Czy albo gdzie mogę zobaczyć podobną realizację?

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    1. Co ma do naprawy?
    2. Czy aby na pewno chce to naprawiać?
    3. Musi się liczyć z tym że trzeba będzie "TO" wymienić na nowe albo kilka części
    4. Czy nie ma jeszcze czegoś do zrobienia?
    5. Ile jest w stanie max zapłacić za usługę?
    6. Czy ma może jakiś elementy, części?
    7. Czy zatrudnia osobę z doświadczeniem i kwalifikacjami?

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    1. Jestem na rynku od ponad 10 lat
    2. Posiadam olbrzymie doświadczenie w każdej dziedzinie zaczynając od prac remontowo budowlanych poprzez instalacje wod-kan, C.O., gazowe, klimatyzacji, rekuperacji, centralnych odkurzaczy, instalacje elektryczne, instalacje nawadniania ogrodowego, prace stolarskie w zakresie wykonywania mebli, altan ogrodowych, podług drewnianych.
    3. A przede wszystkim posiadam odpowiednie uprawnienia do wykonywania w/w zadań potwierdzone stosownymi dokumentami.
    4. Ciągle poszerzamy swoja wiedzę poprzez różne szkolenia

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    1. Ile to będzie kosztować
    ODP. na początek "nie wiem muszę policzyć, gdybym miał kasować wg cenników branżowych to była by bajońska suma. - naprawdę każde zadanie jest inne, każdy dojazd jest inny, każdy klient jest inny
    2 Jak długo będzie Pan to robił
    ODP. Ciężko to określić ale odpowiadam że dołożę starań aby w miarę szybko ale pewnych etapów nie da się przeskoczyć np. gips musi wyschnąć

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Jest to specyficzna usługa, bardzo ciężko ją wycenić, czasami są to tak drobne rzeczy że jak policzy się tylko koszty dojazdu, czas pracy, zużyte materiały to robi się z tego kwota dla pojedynczego problemu wiec lepiej wykorzystać moje doświadczenie i od razu robić kilka rzeczy.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Posiadając doświadczenie na różnych stanowiskach od zwykłego pracownika fizycznego poprzez brygadzistę po kadrę kierowniczą zdobył niezbędną wiedzę, doświadczenia i uprawniania. W pewnym momencie doszedłem do wniosku że mogę z powodzeniem "iść na" swoje dzięki czemu
    - jestem swoim szefem
    - sam wybieram zlecenia
    - sam ustalam stawki za które będę wykonywał prace
    - sam ustalam terminy i czasy wykonywania zadań
    - sam kontaktuję się z klientami, bez zbędnych pośredników
    - pracuję spokojnie z mniejszym stresem
    - sam ponoszę pełną odpowiedzialność za wykonane prace.

  • Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).

    Montaż kuchni wbrew pozorom okazało się że bardzo szeroki zakres prac
    - przerobienie, demontaż oświetlenia istniejącego
    - montaż nowego oświetlenia (taśmy LED, punkty świetlne LED, podświetlane półki i szafki
    - przerobienie, demontaż instalacji wodnej
    - wykonanie nowych podejść wody i kanalizacji pod zmywarkę, zlewozmywak, lodówkę
    - wykonanie nowych gniazdek elektrycznych
    - szpachlowanie i malowanie kanałów po nowych i starych instalacjach
    - wykonanie ścianki kartonowo-gipsowej
    - montaż zabudowy kuchennej: szafki, półki
    - montaż blatu
    - biały montaż
    - przygotowanie otworu i montaż płyty indukcyjnej
    - przygotowanie otworu i montaż zlewozmywaka
    - podłączeni wszystkich sprzętów w zabudowie (płyta indukcyjna, piekarnik, mikrofalówka, lodówka,
    - montaż i podłączenie wentylatora
    - montaż bendy na ścianie między blatem a górnymi szafkami
    - montaż list przypodłogowych.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Przede wszystkim są to szkolenia w certyfikowanych ośrodkach kształcenia zawodowego które dają uprawnienia z zakresie Eksploatacji i Dozoru we wszystkich 3 grupach.
    Poza tym szkolenia zarówno produktowe jak i montażowe z różnych dziedzin.

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Montaż kuchni wbrew pozorom okazało się że bardzo szeroki zakres prac
    - przerobienie, demontaż oświetlenia istniejącego
    - montaż nowego oświetlenia (taśmy LED, punkty świetlne LED, podświetlane półki i szafki
    - przerobienie, demontaż instalacji wodnej
    - wykonanie nowych podejść wody i kanalizacji pod zmywarkę, zlewozmywak, lodówkę
    - wykonanie nowych gniazdek elektrycznych
    - szpachlowanie i malowanie kanałów po nowych i starych instalacjach
    - wykonanie ścianki kartonowo-gipsowej
    - montaż zabudowy kuchennej: szafki, półki
    - montaż blatu
    - biały montaż
    - przygotowanie otworu i montaż płyty indukcyjnej
    - przygotowanie otworu i montaż zlewozmywaka
    - podłączeni wszystkich sprzętów w zabudowie (płyta indukcyjna, piekarnik, mikrofalówka, lodówka,
    - montaż i podłączenie wentylatora
    - montaż bendy na ścianie między blatem a górnymi szafkami
    - montaż list przypodłogowych.

    Całość prac 4 dni po 8-10 godzin
    Koszt robocizny 2000 zł za wszystko
    Koszt kuchni ... indywidualna wyjątkowa cena.

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Zakres świadczonych usług jest bardzo szeroki jednak obszar prac koncentruje się na drobnych naprawach. Podstawową sprawą jest koszt dojazdu, ilość zadań oraz złożoność zadań do wykonania, wartość zużytych materiałów. Nie mam stałej stawki do każdego zadania podchodzę indywidualnie.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Moją najmocniejszą stroną jest wszechstronność, jadąc do klienta ma pewność że poradzę sobie zarówno z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, elektrycznymi i gazowymi. Poza tym naprawiam wiele rzeczy a jak czego nie dam rady to nie pozostawiam klienta z problemem. Przekazuję sprawę kompetentnym osobom, firmom i sam nadzoruję i prowadzę temat do końca zdejmując ten problem z klienta.

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Dokształcić się w zakresie:
    1. pozyskiwania dofinansowań dla klientów w ramach programu "Czyste powietrze"
    2. pozyskania innych dofinansowań na kolektory słoneczne i fotowoltaikę
    3. poszerzać zakres certyfikatów produktowych i montażowych na różne urządzenia techniczne
    4. nauczyć się obsługi precyzyjnych maszyn stolarskich i tokarek