Jesteśmy małą firmą oferującą profesjonalne i kompleksowe usługi remontowo wykończeniowe na...
Jesteśmy małą firmą oferującą profesjonalne i kompleksowe usługi remontowo wykończeniowe na terenie Bydgoszczy i okolic.
Posiadamy duże doświadczenie praktyczne oraz bardzo dobre i nowoczesne zaplecze techniczne. Naszymi klientami są zarówno osoby prywatne jak i duże firmy. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Zapewniamy fachową pomoc w adaptacji wnętrz oraz doborze, zakupie i transporcie materiałów.
Gwarantujemy uczciwość (brak ukrytych opłat), terminowość oraz wysoką jakość wykonywanych usług przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnych cen. Zachęcamy do współpracy !
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Ostatnio wykonane prace: Płytki na balkonie, cegła betonowa na ścianie , płytki miedzy meblami kuchennymi, kompleksowe remont łazienki z stanu deweloperskiego malowanie wnętrz, wybudowanie ścianek działowch karton-gips
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Pracuję z pasją, co lubię? Różnorodność każdego dnia, nowe wyzwania, poznawać nowych ludzi.
Lubię zdobywać nowe doświadczenia.
Ogromna satysfakcję daje mi zadowolony klient. Wtedy wiem, ze ten dzień nie poszedł na marne.
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Ciężko radzić komukolwiek co powinien zrobić by być takim jak ja. Każdy jest indywidualny i sam powinien wiedzieć co potrafi robić najlepiej w życiu. Najważniejsze by kochać to co się robi wtedy nie przychodzi się do pracy za karę.
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Podejście wykonawcy do danej dziedziny. Sposób nastawienia do pracy. W pierwszym kontakcie ciężko jest wyczuć na "dzień dobry" co reprezentuje sobą dany fachowiec. Pierwsze oznaki tandety widać już w pierwszej godzinie. Jeżeli ktoś przyjdzie powie cenę i zaczyna pracować bez żadnych sugestii to sygnał do zmartwień. Jeżeli ktoś zapyta Cie o narzędzia, bo akurat nie ma już możesz mu podziękować.
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Klienci szukają dużych firm z milionami rekomendacji. Te rekomendację najczęściej firmy piszą sobie same. Każde zlecenie to tylko sztuka za sztuką by zarabiać. Male firmy podchodzą do każdego zlecenia bardzo indywidualnie. O co pytać? najlepiej co Pan o tym myśli?,
- czasem wykonawca może coś nam doradzić lub odradzić korzystając ze swojego doświadczenia w danej branży.
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Cenę przede wszystkim. Nie jednokrotnie usłyszałem od kolegów z branży robiąc rekonesans cenowy na rynku i podszywając się pod potencjalnego klienta jak cena ulega stopniowo zmianie w dół podczas rozmowy. Przemyśleć należy co akurat nam jest potrzebne czy mała firma która będzie pracować rzetelnie aczkolwiek wolniej i dokładniej czy zależy nam na szybkości i sprawnym wykonaniu dużego projektu. i tu czasem odbywa si tzw wykonanie "na sztuke".
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Ja podchodzę do każdego zlecenia bardzo indywidualnie. Często zdarza mi się najpierw przedyskutowanie z klientem zlecenia i oględzin czy nawet wizyty w specjalistycznym sklepie. Wyróżniam się sprzętem - jego jakością na którym pracuję. Kilka lat pracy za granica spowodowały, iż mam zupełnie inne podejście również do przepisów BHP podczas pracy, nie zdarzyło mi się również zostawić bałagan w domu klienta wziąć kasę i wyjść. Na rynkach państw zachodnich pewne zachowania są niedopuszczalne. Niestety w Polsce te praktyki nie są rzadkością.
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Tak naprawdę najczęstsze pytanie to dlaczego wróciłem do Polski. Odpowiedź jest prosta. Jestem wizjonerem - moje marzenie to zawsze było mieć własną firmę ale pracować tak jak np. robią to na zachodzie. Drugim pytaniem jest zawsze cena - bo moja jest zawsze niższa niż konkurencji - powodem są relacje klient - wykonawca. Klient poleca i klient wraca kiedy był zadowolony a ja nie widzę sensu szybkiego zarobku a później walki na rynku z konkurencja o nowych klientów.
Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.
mokra ściana po zalaniu, rozmowa w domu u klienta:
ja do klienta- jak to pomaluje to odpadnie-
-klient u siebie rób jak u siebie, a u obcego na odp.... płace to maluj.