Michał Gajewski

Jesteśmy małą firmą oferującą profesjonalne i kompleksowe usługi remontowo wykończeniowe na...

Jesteśmy małą firmą oferującą profesjonalne i kompleksowe usługi remontowo wykończeniowe na terenie Bydgoszczy i okolic.

Posiadamy duże doświadczenie praktyczne oraz bardzo dobre i nowoczesne zaplecze techniczne. Naszymi klientami są zarówno osoby prywatne jak i duże firmy. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Zapewniamy fachową pomoc w adaptacji wnętrz oraz doborze, zakupie i transporcie materiałów.

Gwarantujemy uczciwość (brak ukrytych opłat), terminowość oraz wysoką jakość wykonywanych usług przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnych cen. Zachęcamy do współpracy !

Zdjęcia

wszystkie (1) »
Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Ostatnio wykonane prace: Płytki na balkonie, cegła betonowa na ścianie , płytki miedzy meblami kuchennymi, kompleksowe remont łazienki z stanu deweloperskiego malowanie wnętrz, wybudowanie ścianek działowch karton-gips

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Pracuję z pasją, co lubię? Różnorodność każdego dnia, nowe wyzwania, poznawać nowych ludzi.
    Lubię zdobywać nowe doświadczenia.
    Ogromna satysfakcję daje mi zadowolony klient. Wtedy wiem, ze ten dzień nie poszedł na marne.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Ciężko radzić komukolwiek co powinien zrobić by być takim jak ja. Każdy jest indywidualny i sam powinien wiedzieć co potrafi robić najlepiej w życiu. Najważniejsze by kochać to co się robi wtedy nie przychodzi się do pracy za karę.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Podejście wykonawcy do danej dziedziny. Sposób nastawienia do pracy. W pierwszym kontakcie ciężko jest wyczuć na "dzień dobry" co reprezentuje sobą dany fachowiec. Pierwsze oznaki tandety widać już w pierwszej godzinie. Jeżeli ktoś przyjdzie powie cenę i zaczyna pracować bez żadnych sugestii to sygnał do zmartwień. Jeżeli ktoś zapyta Cie o narzędzia, bo akurat nie ma już możesz mu podziękować.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Klienci szukają dużych firm z milionami rekomendacji. Te rekomendację najczęściej firmy piszą sobie same. Każde zlecenie to tylko sztuka za sztuką by zarabiać. Male firmy podchodzą do każdego zlecenia bardzo indywidualnie. O co pytać? najlepiej co Pan o tym myśli?,
    - czasem wykonawca może coś nam doradzić lub odradzić korzystając ze swojego doświadczenia w danej branży.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Cenę przede wszystkim. Nie jednokrotnie usłyszałem od kolegów z branży robiąc rekonesans cenowy na rynku i podszywając się pod potencjalnego klienta jak cena ulega stopniowo zmianie w dół podczas rozmowy. Przemyśleć należy co akurat nam jest potrzebne czy mała firma która będzie pracować rzetelnie aczkolwiek wolniej i dokładniej czy zależy nam na szybkości i sprawnym wykonaniu dużego projektu. i tu czasem odbywa si tzw wykonanie "na sztuke".

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Ja podchodzę do każdego zlecenia bardzo indywidualnie. Często zdarza mi się najpierw przedyskutowanie z klientem zlecenia i oględzin czy nawet wizyty w specjalistycznym sklepie. Wyróżniam się sprzętem - jego jakością na którym pracuję. Kilka lat pracy za granica spowodowały, iż mam zupełnie inne podejście również do przepisów BHP podczas pracy, nie zdarzyło mi się również zostawić bałagan w domu klienta wziąć kasę i wyjść. Na rynkach państw zachodnich pewne zachowania są niedopuszczalne. Niestety w Polsce te praktyki nie są rzadkością.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Tak naprawdę najczęstsze pytanie to dlaczego wróciłem do Polski. Odpowiedź jest prosta. Jestem wizjonerem - moje marzenie to zawsze było mieć własną firmę ale pracować tak jak np. robią to na zachodzie. Drugim pytaniem jest zawsze cena - bo moja jest zawsze niższa niż konkurencji - powodem są relacje klient - wykonawca. Klient poleca i klient wraca kiedy był zadowolony a ja nie widzę sensu szybkiego zarobku a później walki na rynku z konkurencja o nowych klientów.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    mokra ściana po zalaniu, rozmowa w domu u klienta:
    ja do klienta- jak to pomaluje to odpadnie-
    -klient u siebie rób jak u siebie, a u obcego na odp.... płace to maluj.