Jesteśmy niewielką ,rzetelną firmą budowlaną wykonujemy usługi fachowo dajemy gwarancję na...
Jesteśmy niewielką ,rzetelną firmą budowlaną
wykonujemy usługi fachowo dajemy gwarancję na naszą prace
wykonujemy zlecenia dla osób prywatnych firm i instytucji publicznych
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
-budowa pod klucz świetlicy wiejskiej
-remont domy -
-malowanie hali przemysłowych
-budowa i pokrycie dachu
-budowa wiaty na samochód
-budowa domu jednorodzinnego stan surowy
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W swojej pracy najbardziej lubię zadowolenie zleceniodawcy z efektów wykonanej pracy ,
brak monotonni w dniu codziennym ( każde zlecenie jest inne zmienia się budynek osoby i praca)
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
cena nie jest najważniejsza liczy się efekt końcowy . Ważne żeby osoba która ma być wykonawcą wiedziała czego od niego oczekujesz jeśli się nie zrozumiecie nie ma szans na dobry efekt.
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
zazwyczaj co tanie- to drogie , a co drogie nie zawsze jest warte swojej ceny . produkt dużo reklamowany może być dobry ale z pewnością jest zbyt drogi bo ty płacisz za reklamy.
nie ufaj reklamą tylko poleceniom.
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Jeśli pytasz fachowca o jego prace zazwyczaj zazwyczaj usłyszysz to co chcesz.
pytaj jego poprzednich zleceniodawców o jego prace
fachowca pytaj jak on by to zrobił i sprawdzaj jego pomysły w śród innych czy są zadowoleni z takiego wykonania
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Dobry fachowiec zrobi wszystko co zechcesz .
Nawet najlepszy fachowiec nie zrówna twoim wymaganiom jeśli sam (a) nie wiesz czego chcesz.
Dokładnie zaplanuj swój remont, materiały budżet i i oczekiwany efekt
nie da się zrobić mercedesa na częściach od malucha .
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Nie wiem co dokładnie oferują inni .
Ja staram się
-dobrze wysłuchać i zrozumieć klienta
- w miarę mojej wiedzy i doświadczenia doradzić ale nie narzucić
- wykonać dokładnie i fachowo
- dostawić po sobie miłe wspomnienie a nie traumatyczne przeżycie