KNOPEX uslugi remontowo-wykonczeniowe ,gladzie,kafelkowanie,tynkowanie,malowanie
KNOPEX uslugi remontowo-wykonczeniowe ,gladzie,kafelkowanie,tynkowanie,malowanie
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
tynkowanie 55mwraz z zrobieniem nowej instalacji dojscie do zegara .i puszki nowe w domu scianki kg plus sufit podwieszany na lampki .kafelkowanie w kuchni i lazienke .oraz polozenie paneli w pokoju dla dzieci .zerwanie starej tapety i zrobienie gladzi na scianie .
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
usziwosc,i staranne wykonanie zlecenia.oraz to ze mimo ze mam mala ekipe do pracy jestem za nich pewny i na czas wykonaja powierzona im prace.oraz to ze niema picia w miejscu pracy.w dniu pierwszym dostarczam material a od nastepnego juz prace ida.
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
zeby byla zaangazowana w tym co potrafi robic ,i niebac sie nowych wezwan i szkolic pracownikow pod kazdym katem,jak doksztalcac samedo siebie jako szefa zeby dzielic wiedze dla pracownikow.
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
czy firama jest na tyle usciwa ze bym mogl jej polegac i powierzyc zlecenie gdyz koszty w prace zle wykonane sa niemile dla zleceniodawcow .dlatego profesjolalizm i ceny za prace wazne w tej dziedzinie.
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
wiadomo ze czym firma sie specjalizuje i jakie ma rekomendacje,oraz to jak cenowo stoi i sie ceni w tej braznzy.i czy jest usciwa i robi na czas zlecenie.
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
to ze jestem zdecydowany na wspolprace i negocjacje ceny remontu,momo ze w malej ekipie mam firme to jestem tania firma i sadze ze warto by to przemyslec w porownaniu do firm wieloosobowej typu 20 ludzi z tego robota nie na czas bo polowa pijana.u mnie w firnmie tego niema.
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
moje uslogi sa w porownaniu co do cen od inych firm do negocjacji znaczy to ze pierw pytam klienta ile jest w stanie zaplacic za robote z materialem i robote bez materialu a potem negocjuje cene zeby kazdy byl zadowolony.