Serwis, montaż, sprzedaż automatyki bram. Nie tylko Nice, Faac i Came ale też niemiecki Sommer,...
Serwis, montaż, sprzedaż automatyki bram. Nie tylko Nice, Faac i Came ale też niemiecki Sommer, austryiacki Tousek, solidne Gibidi, Life, Proteco, Ditec i inni.
Dobra znajomość oferty różnych producentów przez co możemy oferować najlepsze rozwiązanie w kategorii jakość/cena. W przypadku demontażu napędu naprawa w serwisie producenta na co udzielana jest gwarancja. Kilkuletnie doświadczenie. Możliwość stałej współpracy, opieki serwisowej parkingów, garaży zbiorczych, bram osiedlowych.F.Vat.
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Wymiana wózków w bramie przesównej, serwis siłownika Came BK, montaż siłownika robo 1000,
montaż siłownika skrzydłowego Life, serwis siłownika Tousek plus, serwis siłownika Tousek T8, montaż siłownika skrzydłowego, hydraulicznego Faac sh800, serwis siłowników skrzydłowych Gibidi 12v, demontaż/montaż bramy garażowej i serwis siłownika, serwis bramy garazowej polegającej na dopasowaniu do wyższej posadzki....
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Rożnorodność prac, zadowolenie klienta z dobrze wykonanej usługi, lubię nietypowe rozwiązania wychodzące poza standardowe funkcje siłowników. Proponuję dobre rozwiązania klientom, takie które wybrał bym sam, satysfakcja kiedy montuję dobry napęd i świadomość że klient przez długie lata będzie miał poczucie że wybrał coś wartościowego. Lubię pracę na świerzym powietrzu i mam okazję z tego korzystać.
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Zeby wybierała osoby które najpierw zobaczyły co się dzieje z napędem, spróbowały to naprawić, przedstawiły rzeczowo opłacalność naprawy a nie od razu proponowały wymianę siłownika i najlepiej na model producenta najbardziej znanego. Czasem psują się drobiazgi które warto naprawić, a jeżeli już wymieniamy to warto poznać zalety innych napędów producentów mniej znanych które zamiast w reklamę inwestują w jakość swoich siłowników. Klient decydujący sie na wymianę siłownika powinien brać pod uwagę że czasem dodając 200-300 zł więcej do ceny napędu dostanie produkt który wytrzyma 2 razy dłużej, będzie otwierał i zamykał bramę przy dużych mrozach i odwdzięczy sie bezawaryjnością przez długie lata oszczędzając pieniądze w przyszłości na serwisach uszkodzonych elementów.
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Czy firma chce mi doradzić dobre (nie koniecznie najtańsze) rozwiązanie która sprawdzi się przy mojej bramie ryzykując że nie kupię produktu czy najtańsze tak aby tylko sprzedać. Dobre rozwiązania służa na lata i spełniają swoją funkcję, a źle dobrany siłownik chociaż przy zakupie może być tańszy szybciej się zepsuje, będą przestoje spowodowane wizytą siłownika w serwisie (często 2 tygodnie i dłużej) i będzie generował koszty w przyszłości spowodowane awariami.
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Przy wyborze napędu trzeba zapytać jakie rozwiązanie się sprawdzi i poproszenie o kilka opcji do wyboru tak aby można było wybrac najlepsze w kategorii jakość/cena. Warto zapytać o ty czy siłownik poradzi sobie z zimą kiedy jest mróz a wózki mogą przymarzać do szyny. Powinien zapytać czy napęd poradzi sobie z częstotliwością otwierania bramy (firmy, osiedla). Kiedy napęd nie domaga serwisant powinien zwrócić uwagę na mechaniczną pracę samej bramy bo spora cześć problemów z napędami wynika z faktu nieprawidłowej pracy skrzydła spowodowanym zużyciem pewnych elementów.