Posiadam ponad 20 letnie doświadczenie w branży budowlanej, gwarantuję zatem Państwu...
Posiadam ponad 20 letnie doświadczenie w branży budowlanej, gwarantuję zatem Państwu profesjonalne usługi remontowo - budowlane i wykończeniowe wysokiej jakości, zawsze dostosowywane do potrzeb i oczekiwań odbiorcy. W ramach działalności zajmuję się wykańczaniem wnętrz, remontami mieszkań, domów, pomieszczeń biurowych, pomieszczeń magazynowych i innych zakładowych, wyciszaniem biur, wyodrębnianiem pomieszczeń biurowych, innymi usługami np. dla Wspólnot Mieszkaniowych. Oferuję bardzo szeroki wachlarz usług, w tym między innymi:
- ścianki działowe kg, alu;
- sufity podwieszane;
- armatura sanitarna;
- panele ścienne i podłogowe;
- wykładziny;
- glazura i terakota;
- malowanie i tapetowanie;
- tynki, gładzie, równanie ścian
- i wiele wiele innych
Jednocześnie stale współpracuję ze specjalistami z innych dziedzin - elektryka, hydraulika, instalacje wodno - kanalizacyjne, instalacje gazowe, instalacje centralnego ogrzewania. Tam gdzie potrzebne są uprawnienia, ocena specjalisty z innej niż moja dziedziny służę pomocą i wsparciem. Znajdę odpowiedniego fachowca, przyprowadzę do Państwa, zainicjuję wszelkie niezbędne czynności do zrealizowania niezbędnych prac. Zatem jeśli czegoś nie znaleźliście Państwo w spisie moich specjalizacji, a przewidujecie że konieczne będą jeszcze jakieś inne prace, nie obawiajcie się. Grupa zaprzyjaźnionych specjalistów i fachowców jest ze mną w kontakcie i zawsze służą wsparciem przy większych, kompleksowych realizacjach.
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
- remont mieszkania developerskiego pod klucz - kompleksowe wykończenie, gipsy, tynki, gladzie, malowanie, panele, glazura i terakota, tzw. "biały montaż";
- wygłuszanie pomieszczeń biurowych wyodrębnionych na hali zakładowej;
- ocieplanie dachu od środka hali magazynowej;
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Kreatywność, rozwiązywanie problemów, możliwość samodzielnego decydowania, możliwość stosowania nowych rozwiązań. W mojej pracy lubię dążenie do efektu końcowego, element pozytywnego zaskoczenia u klienta i jego zadowolenie. Najbardziej cieszy to, że można komuś dać coś co mu się spodoba i z czego długo będzie korzystać.
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
- porozmawiaj;
- zapytaj o porady;
- zapytaj o preferowane rozwiązania;
- sprawdź na jaką pomoc dodatkową możesz liczyć;
- dowiedz się jakie są upusty i rabaty i jak możesz na nie zasłużyć;
- poproś o zdjęcia z innych wykonywanych prac;
- nie bój się pytać;
- poproś o kosztorys;
- zawsze proś o potwierdzenia wpłacenia zaliczki;
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
1. W jakim terminie chciałby rozpocząć prace?
2. Czy prace, np. remont mieszkania, biura, mają być prowadzone pod obecność lokatorów, w trakcie normalnego funkcjonowania biura, czy np. mieszkanie będzie puste na czas remontu, lub biuro zamknięte? W przypadku firm większe prace lepiej realizować w okresach urlopowych i przestoju firmy. Jeśli chodzi o mieszkania, remonty generalne, kapitalne z ciężkimi pracami lepiej realizować również pod nieobecność lokatorów z uwagi na uciążliwości związane z hałasem oraz gruz, pył itp.
3. Czego oczekuje od firmy? Dobrze określić trzy najważniejsze rzeczy np. dyspozycyjność, profesjonalizm, doradztwo również w realizowanych projektach albo cena, szybki termin realizacji, elastyczność w trakcie prac itp.
4. Czy chce realizować prace "po kosztach" czyli zrobić cokolwiek bez szczegółów - nie zawsze klient dysponuje znacznymi środkami na zrobienie wszystkiego od A - Z i wybiera np. samo malowanie, bez równania ścian itd. Czy jest przygotowany na precyzyjną inwestycję z dopracowaniem szczegółów by przez kilka dobrych lat nie musieć niczego poprawiać. Chodzi tylko i wyłącznie o określenie oczekiwań klienta i jego założeń odnośnie zakresu prac.
5. Czy zawsze cena powinna być głównym motywem podjęcia decyzji?
6. Czy na pewno będę miał/a do czynienia z fachowcem?
7. Czy warto zaprosić fachowca na wstępną rozmowę, omówić oczekiwania, plany, możliwości, pokazać nieruchomość w której planuję realizować inwestycję i sprawdzić czy dany fachowiec mi odpowiada, co ma do zasugerowania, powiedzenia, jakie są jego oceny co do moich zamierzeń i planów.
8. Czy fachowiec ma jakieś zdjęcia z realizowanych robót, czy może mi je pokazać, czy może dać mi jakieś namiary np. nr telefonu, email na osobę, firmę dla której coś robił i która obiektywnie go oceni. Czy ma jakieś referencje pisemne?
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
- wieloletnie doświadczenie;
- wysoki profesjonalizm;
- wysoka jakość;
- niewygórowana i przystępna cena;
- indywidualne podejście do klienta;
- realizując remont mieszkania przygotowuję wszystko tak, jakbym chciał to przygotować samemu sobie;
- dyspozycyjność;
- rabaty dla stałych klientów;
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Czy cena jest sztywna czy negocjowalna?
Bez negocjacji nie ma transakcji, sztywna cena to blokada na klienta. Jeśli nie mogę czegoś utargować, choć trochę, to nie kupuję. W tym zakresie rozumiem klientów. Chcesz negocjować? Zapraszam. Podaj mi tylko dobre argumenty.... Negocjacje to dobry początek dla dobrej współpracy. Jeśli obie strony potrafią trochę negocjować, znaczy że potrafią rozmawiać i określać swoje oczekiwania, a to znaczy że bez większych problemów będą się porozumiewać w trakcie realizacji inwestycji.
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Moja najmocniejsza strona to wytrwałość w dążeniu do założonego celu. Określam te cele w prywatnym życiu jak również w życiu zawodowym, w kontaktach z klientami. Odbiorcy usług definiują cele przez pryzmat oczekiwań, ja przez pryzmat możliwości technologicznych. Osiągnięty cel równa się sukces mój i klienta.
Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?
- kładzenie tynków maszynowych;
- dodatkowe przeszkolenie z tynków strukturalnych;
- zdobyć uprawnienia i certyfikaty na usługi z zakresu montażu instalacji elektrycznej;
- zdobyć uprawnienia i certyfikaty na usługi z zakresu montażu instalacji centralnego ogrzewania;