Bartosz - remonty

Zajmuje się głównie pracami wykończeniowymi oraz remontami łazienek. W zakres moich usług...

Zajmuje się głównie pracami wykończeniowymi oraz remontami łazienek.
W zakres moich usług wchodzą następujące prace: glazurnictwo, zabudowa z płyty karton-gips (ścianki i sufity), szpachlowanie, malowanie, tapetowanie, kładzenie paneli podłogowych i listew, adaptacja poddaszy, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, stolarka budowlana, drobne instalacje elektryczne, instalacje hydrauliczne w zakresie przeróbek, montaż osprzętu, biały montaż. Robię dokumentację zdjęciową wykonywanych prac.
Współpracuję z hydraulikiem w przypadku dużych zmian oraz artystą dekoratorem po gdańskiej ASP (dekoracje z bajek w pokojach dzieci, etc).
Przez ostatnie dwa lata pracowałem w Norwegii w firmie remontującej łazienki. W Polsce remontami zajmuję się od 5 lat. Każde zlecenie traktuje indywidualnie. Dużą uwagę przywiązuje do szczegółów, wszystko wykonuję starannie i estetycznie. Pracuje czysto i staram się nie być uciążliwy dla lokatorów i otoczenia. Nie palę :)

Zdjęcia

wszystkie (1) »
Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Pełny remont łazienki na Orunii Górnej, remont salonu i kuchni w Bergen - pokrycie ścian płytami GK, cekolowanie, szlifowanie, malowanie, zabudowa pod spotlihgty, złożenie kuchni z Ikei, kafelki w kuchni, w salonie panele.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najbadziej lubię biały montaż - kiedy wszystkie poprzednie etapy składają się na finał.
    Generalnie - lubię to co robię i dlatego wykonuję najlepiej jak to jest możliwe.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Jak długo zajmuje się tą profesja, co lubi robić najbardziej, czym się zajmował w ostatnim czasie, o ceny, czy już wykonywał już to, co akurat klient chce mu zlecić, czy posiada dokumentację zdjęciową wcześniejszych prac

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Klient, zanim zatrudni osobę o mojej profesji, powinien dokładnie przemyśleć jakiego efektu oczekuje po przeprowadzonych pracach. Najtrudniejszy jest klient niezdecydowany do końca czego chce. Wtedy i on i wykonawca tracą cenny czas. Oczywiście wykonawca zawsze powinien służyć radą, ale nie powinien decydować za klienta.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Najczęstsze pytania dotyczą ceny, czasu trwania zlecenia, od kiedy można zacząć, rzadziej gdzie i co ostatnio robiłem oraz o zdjęcia, referencje. Raz zdarzyło się że klient chciał przeprowadzać większy remont etapami - w zależności od jego możliwości finansowych.