Zajmuje się głównie pracami wykończeniowymi oraz remontami łazienek. W zakres moich usług...
Zajmuje się głównie pracami wykończeniowymi oraz remontami łazienek.
W zakres moich usług wchodzą następujące prace: glazurnictwo, zabudowa z płyty karton-gips (ścianki i sufity), szpachlowanie, malowanie, tapetowanie, kładzenie paneli podłogowych i listew, adaptacja poddaszy, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, stolarka budowlana, drobne instalacje elektryczne, instalacje hydrauliczne w zakresie przeróbek, montaż osprzętu, biały montaż. Robię dokumentację zdjęciową wykonywanych prac.
Współpracuję z hydraulikiem w przypadku dużych zmian oraz artystą dekoratorem po gdańskiej ASP (dekoracje z bajek w pokojach dzieci, etc).
Przez ostatnie dwa lata pracowałem w Norwegii w firmie remontującej łazienki. W Polsce remontami zajmuję się od 5 lat. Każde zlecenie traktuje indywidualnie. Dużą uwagę przywiązuje do szczegółów, wszystko wykonuję starannie i estetycznie. Pracuje czysto i staram się nie być uciążliwy dla lokatorów i otoczenia. Nie palę :)
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Pełny remont łazienki na Orunii Górnej, remont salonu i kuchni w Bergen - pokrycie ścian płytami GK, cekolowanie, szlifowanie, malowanie, zabudowa pod spotlihgty, złożenie kuchni z Ikei, kafelki w kuchni, w salonie panele.
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbadziej lubię biały montaż - kiedy wszystkie poprzednie etapy składają się na finał.
Generalnie - lubię to co robię i dlatego wykonuję najlepiej jak to jest możliwe.
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Jak długo zajmuje się tą profesja, co lubi robić najbardziej, czym się zajmował w ostatnim czasie, o ceny, czy już wykonywał już to, co akurat klient chce mu zlecić, czy posiada dokumentację zdjęciową wcześniejszych prac
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Klient, zanim zatrudni osobę o mojej profesji, powinien dokładnie przemyśleć jakiego efektu oczekuje po przeprowadzonych pracach. Najtrudniejszy jest klient niezdecydowany do końca czego chce. Wtedy i on i wykonawca tracą cenny czas. Oczywiście wykonawca zawsze powinien służyć radą, ale nie powinien decydować za klienta.
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Najczęstsze pytania dotyczą ceny, czasu trwania zlecenia, od kiedy można zacząć, rzadziej gdzie i co ostatnio robiłem oraz o zdjęcia, referencje. Raz zdarzyło się że klient chciał przeprowadzać większy remont etapami - w zależności od jego możliwości finansowych.